تعمیرات مانیتوراندازه گیری و ابزار دقیق

تعمیرات مانیتوراندازه گیری و ابزار دقیق

ارسال شده توسط

تعمیرات مانیتورهای اندازه گیری و نمایشگر دقیق

در بخش های دیگر این وب سایت درباره مانیتورهای مختلف صنعتی صحبت کردیم و شما با انواع آن ها و مهمترینشان آشنا شدید و با کارایی آن ها هم آشناییتی به دست آوردید. و حالا در این جا هم میخواهیم در باره ی نوع دیگری صحبت کنیم که بیشتر کاربرد آن ها نمایش و نظارت بر اتوماسیون سیستم های صنعتی است ولی با دقت بالا تر و برای همین منظور ساخته شده تا بتوان نظارت های بهتری داشت بر روی عملکرد ماشین های صنعتی.

تعمیرات مانیتور ابزار دقیق

منظور از مانیتور اندازه گیری و یا نمایشگر دقیق مختص به یک مانیتور نبوده و مانیتورهای صنعتی – تردمیل – پزشکی و …. را شامل میشود که در خیای لز ابزارهای حساس یاد شده نصب و استفاده میشوند.اکثر امکاناتی که این مانیتورها در اختیار قرار میدهند بیشتر نمایش است و حالت کنترل ندارند و نرم افزارهای آن ها برای تنظیمات داخلی خود مانیتور ها به کار میرود. درصورتی که این مانیتورها دچار اشکال شوند خب مشکلات خود را خواهند داشت و گاها به دلیل جایگاهی که دارد میتوان ضررهای جبران ناپذیری را وارد نماید.

مثلا اگر در اندازه گیری بخش دستگاه هایی نظر تست گاز و فشار استفاده شود و نمایش ناصحیح اطلاعات خیلی میتواند خطرناک بوده و همان طور که گفته شد جبران ناپذیر باشد.

میتواند جهت مشاوره بهتر و در میان گذاشتن دقیق مشکل مانیتور خود با مهندسین این مرکز با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳

تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹